BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Thursday 13 January 2011

oyehh . :D

heyy peeps . maen bdmnton an kzen saya tadik . saya terjumpa sama itu S.E.T.A.N . . bah . gie bljar arh asaa . puiikkk . gie mengutuk orang ada arh . anti-ilak an S.E.T.A.N sekorr nih . aiyerrr . titak asa bah sok hari jumaat . mcam maseh hari isnin jak asa . hahaha . ohh yea . hari tuu ckgu sej kami orang cakap tada masok bilik sej gk . minggu depan dalam kelas . pastu dea cakap an kami orang pegi bilik sej . nah . hapii arh asaa . hahaha . kalaw limpas bilik sej mztie limpas kelas mambang saya . saya tidak mao dea cakap saya sombong tidak mok tengok dea kat dalam kelas . so saya tengok arh dea tdek . saya carik tempat dea  dodok . nah . jumpa jugak . belakang sekali . bilik sej tuu berjiran jak an kelas dea . hahaha . cikgu di depan dea mengajar . dea sebok sebok berdiri sana sini . pastuu tengok sana arh tengok sini arh . haiyerr . hahaha . pemalu pemalu jugak . nakal bukan arh mainn . N.G.U.K . hahaha . hadoiii . sakit bah perut saya nih . dari kemarin punya malam sampai sekarang . xtao paal . saya ingat pagi ini okayy arh dea . piey xsehat sehat jugak . kat solah mok jak asa ketawa . sakit perutt xpat mok tawakk . haiyerr . nahh . thanks god arh . sekarang okayyy arh dea sikittt . mmm . dun noe kenapa an kenapa . bah . ADA ? hahaha . bah . saya mok buat apa yang patot dolok keh . hahaha . bahh . papaiii .




                                                                                                                                

0 comments: