BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Friday 21 January 2011

sedeh.sedeh.sedeh.sedeh

heyy peeps . . akherny sayaa bweak wit him . tyme mam2 tdik . saya text sma dea bah . nthen dea bilank da smething mok ckap an saya . nntik saya col . kehh . tyme mam2 tuu dea kol then angkt arh . hengat dea mok ckap pha bnda . trus titak mam mam saya pstuu . n then prempuan tuu col sya pkai nmbe dea . pha lgik . gdohh arh . mmm . tuu prempuann daa kt tepi dea tyme dea ckap mok bweak an saya . bah . pa lgik . bweak bweak arh . mmm . sedeh nang sedeh . spa tuu prempuann . bekas dea dolok bah . aehh . elizabeth anak gani . tuu prempuann nang titak puas hatyy tyme sya bkapel an x dea . haiyooo ! kehh . nvermnd arh . sya titak kesah . sya mmg maseh sygggg an dea . dohh . nihh arh cnta kuyattt . 5 bulan sudaa kmi dwak kapel . titak sngkaa rie nihh lastt date kmi dwak . then tuu prempuan hapiii ilank . tuu prempuan nok pgang fone an text aku . paloiiii ! dohh . alu arh ngisss . pliss arh . mn lakyy nok mntak bweak an dolok . one dayy lak pndey ny carik kta lakk . bak kta ornk yar . pie an aku bncik kauu ketatt ketatt ! i still rmember tyme kauu snyum an aku kt solah rie kamiss yar . yar arh lastt kauu snyumm an aku gk . c sngkaa ilak ak . tyme dea pdah dak yar . getar tngan ak pokk . gilaaaaaa . aku bncik an kauuuu . tyme kt solah da ornk tnyak aku tok kpel an ny ka . kwan ak gtao aku tokk . xpham pham ak . daa . aku dha xdaa papa gk an nyaaa . aku bebasss . pyah ngacooo aku gk . wateve kauu mok pnggil aku xsen . pakaa mksud yarrr . ngegeh aluuuu . skpaa skpaa . mok bweakk . bweakk jakkk . bukk smua ornk tmasokk kauu skalii hapiiii . god bless kauuu ornggg jakk . sya maseh pnya fren . sya maseh pnyaa fam . sya titak peluu kaseh syaggg dri gekk . fren an fam is my gerekk skrgggg . mulaii nytokk . aku daa cmok bkapel gk . kapel pon aluu jak sad endinggg . babiiii korng . tok lasttt ak bkapel . cmok kapel kapel gk . beasakn dri an lonely iychha . fren an fam maseh syaagg kauu iychhaa . papa jak arh gek yarr . btol c ? watevee . middle figerr arh . wtf kauuuu . sya titak mok tnyak sal nih gk . titak mok taw sal nih gk . i will dlete u from my life . when u text it . i delete its . lets be clear . biaaa jak . mmmm . sedehhhh uiiii . kngangaan trndahh tdwakkk . arrhhh . bah . skiann ar riee nih . . papaiiii .

0 comments: